torsdag 31 januari 2013

Torsdagsvägning.

Jaja.. Jag vet. Det har inte skrivits upp nått om varken måndagens eller torsdagens vägning. Men det finns en anledning. Nämligen att jag ska sluta skriva ner måndags vägningen då jag märkt att det blev ett sånt super hopp mellan vad jag vägde på måndagen och vad jag sen vägde på torsdagen. Så att välja en dag i veckan gör att det blir mer stabilt och då troligtvis en mer rätt bedömning.
Jag kommer dock fortsätta väga mig på måndagar också för att tvinga mig att ha lite koll men inte mer.
Varför jag inte skrivit om dagens vägning är dock bara för att jag sov tills det var dags att kliva genom dörren och då glömde bort att ställa mig på vågen.
Så imorgon får vi domen av mitt handlande denna vecka vilket kan få mig att gråta eller pusta ut.
Jag har nämligen märkt att jag inte gjort så mycket ändringar.
Jag tränar inte något speciellt mer förutom att linedancen börjat igen.
Jag äter inte speciellt annorlunda.
Utan det ända jag nog gjort är att blogga och jag tror inte riktigt det får mig att gå ner i vikt. Om det nu inte råkar vara en magisk blogg. En sån tur tror jag dock inte att jag har. Eller? Nej, kanske inte.

Love Cat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar