tisdag 1 januari 2013

Nytt år, nya tag..

Nu har allt jul och nyårsfirande kommit till sin ände och det här med att ta tag i sitt liv hägrar. 
Idag är det exakt 6 månader kvar tills jag fyller 30. Det stora 3,0. Jag kan inte längre komma undan med att jag är ung för nu är jag snart "medelålders" eller det kanske man inte blir förrens man är 40? Hur som haver så är det dags att ta tag i mitt liv och göra dem där valen som måste göras när man är vuxen. Ska jag plugga?  Skaffa hus? Körkort borde man väll ha? Barn? Det är många beslut att tas. Något jag även måste ta itu med, något som har förföljt mig genom hela mitt liv och präglat mig och min självkänsla är min vikt. Den har hållit mig tillbaka i många delar av mitt liv därav bloggnamnet "Livstjuv".Jag har testat det mesta under våran sol för att gå ner i vikt. Viktväktarna, GI , pulverdieter osv. Jag har även gått hos en grupp på ett sjukhus som skulle hjälpa oss gå ner i vikt. Saker har fungerat men inte hållt i sig speciellt länge. Men denna gången ska jag nog klara det.Det är tanken iaf och jag vore ärad om du vill följa med mig på resan så kan vi ge varandra tips och råd.

Love Cat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar