fredag 18 januari 2013

Månadens ajabaja?

Hur går det med mitt nyårslöfte att inte använda facebook? Det går jäkligt bra faktiskt. Det är dock lite jobbigt att ju längre tid jag är borta desto fler påminnelse mail om allt jag missat kommer. Att det står att jag blivit inbjuden till något evangemang men inte vad det är kan ju få en att vilja dra ur håret med rötter och allt.
Men än så länge så står jag på mig och mår jäkligt bra. Jag funderar på att göra något liknande varje månad. Att jag alltså ska se över mina vanor och välja något som jag ska vara utan en månad. Så januari är "ingen facebook månad" och februari kanske blir "ingen bröd månad" eller "inget socker månad". Känner att detta kan vara något riktigt bra för min del pågrund av att karaktär är något jag behöver bygga upp. Vad ska man kalla det för dock? Månadens ajabaja? Månadens ej? Vad har ni för förslag?

Love Cat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar