måndag 7 januari 2013

Ledig dag gör en glad.

Efter att i helgen fått reda på några mobilspel av mina arbetskamrater så gick hela min förmiddag åt att ligga i sängen med hunden snusandes bredvid mig och mobilen i högsta hugg. Det spelandes och spelades tills jag insåg att frukost nu blivit lunch och att magen kurrade så frenetiskt att jag faktiskt började undra om den snart skulle äta upp mig inifrån. 

Efter att ha smaskat i mig lunchlådan av korvstroganoff jag hade kvar från helgen så bestämde jag och Rockan(min älskade schäffer/rottis) oss för att gå en långpromenad. Så på med dubbar och varma jackan och ut i elljusspåret vi gick.
Det visade sig dock att det var lättare sakt än gjort och trots dubbar så gled vi runt så att tankarna flöt ut mot saker som brutna ben och höftbrott. Så det blev en kortare promenad och temys i soffan istället med tankar om att jag självklart kommer göra en av mina träningsvideor senare. Bloggen kan dock berätta att så blev det inte. 
Jag har dock storstädat med dammsugning osv. Vi kallar det träning light. Det tycker jag verkligen.

Love Cat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar