onsdag 20 februari 2013

Dåligt med uppdatering.

Jaja jag vet.. Det har gått alldeles för länge mellan inläggen på sistone. Kan inte riktigt svara på varför utan dagarna har bara försvunnit från mig. Men nu är jag här.. Woho!!
Som ni vet så har jag en ny regel varje månad. Denna månad är det "inget mjukt bröd" som gäller. Hade dock en diskussion med mina arbetskamrater som sa åt mig att pizza är faktiskt bröd. I min värld är det inte så. Fast jag måste väll ändå börja erkänna att min värld inte alltid har rätt. Pizza är kanske bröd ändå......... Detta leder ju då till att jag har omedvetet fuskat och det är ju inte kul dock. Kommer nog ta och fortsätta med ingen bröd månad nästa månad med längs med den nya regeln. Vi får se vad domaren (aka jag) säger vid målgång.

Love Cat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar