söndag 3 februari 2013

torsdagsvägning och månadens regel.

Har ju helt glömt att skriva om vägningen. Kanske för att den inte var så jätte inspirerande kanske, men jag hade ändå faktiskt gått ner i vikt. Från 115.7 till 115.5. Bättre det än att gå upp så jag är nöjd.

Sen har det ju faktiskt blivit februari nu. Det betyder att det är dags att se över vad jag behöver ändra på och göra en regel som kommer hålla månaden ut. Efter mycket om och men så bestämde jag mig för att det kommer kallas för "månadens regel" och ska göras varje månad, året ut.
Januari månad blev "ingen facebook" vilket gick jätte bra trots deras lockande förförelsemail som kom allt mer ofta ju längre tiden gick.

Denna månad har jag bestämt mig för att det blir "inget mjukt bröd"-månad.
Vi kan ju säga så här, jag ser bröd var jag än tittar. Är det inte en semlereklam så är det nån jäkel som går förbi med nybakta baguetter. Jag håller på att bli galen!! Detta var mycket jobbigare än förra månaden. Ska dock inte ge upp, utan jag ser ljuset i tunneln. Jag har ju klarat mig så här långt. Det är ju "redan" den 3:e. Bläääää!

Aja. nu måste jag ta och stänga mina ögon och försöka sova så jag kanske tar mig upp i tid imorgon.

Love Cat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar